درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 05:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12874صفحه نخست » پنجشنبه، 6 شهریور 1393 - 01:38
تاثیر اینترنت بر روزنامه‌نگاری بررسی می‌شود
تاثیر اینترنت بر روزنامه‌نگاری با حضور اساتید برجسته رسانه و ارتباطات ایرانی و خارجی در همایش هفته فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی‌زبانان مورد بررسی قرار می‌گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حسین امامی استاد دانشگاه و مدیر پنل «اینترنت و رسانه» هفته فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی زبانان با بیان این مطلب گفت: درپنل «اینترنت و رسانه»، که در تاریخ هشتم شهریور سال‌جاری برگزار می‌شود اساتید و کارشناسان برجسته روزنامه‌نگاری در مورد تاثیرات اینترنت بر رسانه‌ها و تغییراتی که در این عرصه اتفاق افتاده به سخنرانی و گفت‌وگو می‌پردازند.
وی افزود: پنل «اینترنت و رسانه» یکی از 12 پنلی است که در جنب همایش هفته فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی‌زبانان برگزار می‌شود.
امامی در مورد تاریخچه تاثیر اینترنت بر رسانه‌ها توضیح داد: از اواخر دهه ۱۹۹۰، اینترنت وارد محیط کار روزنامه نگاران شد و اکنون به ابزاری غیرقابل چشم پوشی در این حرفه درآمده است. وبلاگ‌نویسی در هنگام جنگ امریکا و عراق پدیده جدیدی بود که زمینه گسترش روزنامه‌نگاری شهروندی را توسعه داد.
این پژوهشگر رسانه‌های نوین گفت: رسانه‌های چاپی در این مدت، وب‌سایت‌های خود را ایجاد کرده و برخی نیز بخش آنلاین اخبار را نیز راه‌اندازی کردند. پس از آن و با توسعه شبکه‌های اجتماعی، بحث روزنامه‌نگاری شهروندی رونق زیادی گرفت و هر شهروندی اکنون می‌تواند به تولید محتوا به صورت چند رسانه‌ای (متنی، صوتی و تصویری) بپردازد.
مدیر پنل «اینترنت و رسانه» گفت: موضوع دیگری که در این پنل می‌خواهیم در مورد آن است که چرا اینترنت از قدرت رسانه‌های چاپی نکاسته است؟ پیش‌بینی صاحب نظران از آینده حیات رسانه‌های چاپی چیست و آیا باید در انتظار مرگ این رسانه‌ها در جهان و یا ایران باشیم؟
این استاد ارتباطات افزود: نکته دیگر این است که، روزنامه‌نگاران امروزه با بهره‌گیری از اینترنت، یک رویه پشت میز نشینی را برای تولید اخبار تجربه می‌کنند. اما چقدر روزنامه‌نگاران مجازند از جست‌وجوهای اینترنتی در تهیه خبر خود استفاده کنند و چقدر می‌توان به منابعی چون ویکی‌پدیا اعتماد کرد؟
امامی با بیان این که موضوع دیگر مورد بررسی، نحوه مواجهه دست اندرکاران سایت‌های خبری با کامنت‌ها یا نظرات مخاطبان و محدودیت‌ها و معیارهای انعکاس نظرات کاربران است گفت: در این پنل قرار است اساتیدی چون دکتر محمد سلطانی فر مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر حسن نمک دوست تهرانی‌ مدیر مرکز آموزش موسسه همشهری، دکتر اسماعیل قدیمی عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، جارد کوهن (jared Cohen) مدیر google Idea و گارلند مک کوی (Garland McCoy) رییس موسسه آموزش فناوری از امریکا حضور یابند و به این سوالات پاسخ گویند.
براساس این گزارش، همایش هفته‌ فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی‌زبانان با محور اصلی «اینترنت، پیشران توسعه‌ اقتصادی» در روزهای 8 و 9 شهریور ماه با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و انجمن تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشورهای عرب (اجمع) برگزار خواهد شد. در جنب این همایش رویدادهایی چون 12 پنل تخصصی، نمایشگاه، جایزه چالش نوآورانه و جایزه مسوولیت‌پذیری اجتماعی نیز برگزار می‌شود.
پنل «اینترنت و رسانه» هفته فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی زبانان قرار است هشتم شهریور ساعت 14 تا 16 برگزار شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این همایش می‌توانند به سایت pictweek.ir مراجعه کنند.


منبع: موبنا
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد